ITZY '달라달라(DALLA DALLA)' MV REACTION!!!

Share
HTML-code
  • Published: 11 February 2019
  • OMG so many views and this song is insane!

    Check out’ DALLA DALLA’ here: ruclip.mobi/user/watch?v=pNfTK39k55U

    Background song ‘HO!’ by TWICE can be found on iTunes!

    Thanks for watching!

    Follow us on Instagram & Twitter!!!

    IG
    Alondra: melendezalondra
    Paola: melendezpaola

    Twitter
    Alondra: AlondraMel3ndez
    Paola: melendez_paola

    Please like, comment, & subscribe!
    #stayKPOPpin
  • Entertainment Entertainment

Comments • 46

  • AM & PM
    AM & PM   2 months back

    This went in a different way that we thought but it was really good and we loved the concept which fit them all really well and their voices are just insane because they can be distinguished from one another and I feel like no one in KPOP sounds like them right now so we can’t wait to see what they can bring! -AM

  • Lylia Bruni
    Lylia Bruni  2 months back

    2:30 wtf was that sound 😂

    • Sad Soul
      Sad Soul  2 months back

      That "wows" in the chorus tho hahaha cute!

      • Alexandra Miquilini
        Alexandra Miquilini  2 months back

        please react ITZY Yeji performances in the program the fan ep 2,5 and 6
        NEW RULES --THE FAN EP 5
        황예지(두아 리파) - New Rules @《THE FAN》

      • 전성필
        전성필  2 months back

        멋져요 좋아좋아 달라달라🎎🎎🎎🎎🎎🎎🎎

        • Celina Ortiz Zapata
          Celina Ortiz Zapata  2 months back

          I love the lyrics ♥😭

          • JOHN DOE687
            JOHN DOE687  2 months back

            Why i always want to cry everytime i saw your reaction... btw what song for the endong?

            • AM & PM
              AM & PM   2 months back

              JOHN DOE687 its HO! By TWICE!

              (Btw every bgm we use is in our description just in case!) lol

          • Hakun Buddy
            Hakun Buddy  2 months back

            2:03 did i just heard a horrific music at the background. It curses me everywhere.

            • Hakun Buddy
              Hakun Buddy  2 months back

              Thu Pham Vietnamese too xD This legend Alarm clock

            • Thu Pham
              Thu Pham  2 months back

              Hakun Buddy lol same :))))))))) for me, i'm asian so 6:30 am is my death time (going to school day in day out)

          • han le know
            han le know  2 months back

            I LIKE UR REACTION AND I LIKE U TSHIRT, LOVE JYP NATION 😍👍

            • 이민호
              이민호  2 months back

              ㅎㅎㅎ

              • 송찬호
                송찬호  2 months back

                위험하니까 스캔하는거에요... itzy is danger

                • Heyitsmarie
                  Heyitsmarie  2 months back

                  if anyone see this please visit my channel I did a reaction video ok this also.

                  • ꧁ৡılılıllılı_Mitzy Pooh_ılıllılılıৡ꧂

                    Yuna
                    Yeji!<3
                    Ryujin
                    Chaeryoung
                    YOU KILLED MY REPLAY BUTTON! XD

                    • Snoww Snowxx_
                      Snoww Snowxx_  2 months back

                      I love your reaction 😂 ❤️ who do you favorite member ?

                      • bangsat ye
                        bangsat ye  2 months back

                        Ryujin and yuna goes to the same plastic shop

                        • Eliwood Pherae
                          Eliwood Pherae  2 months back

                          Did I just hear Jae's lezgerit lol

                          • Eliwood Pherae
                            Eliwood Pherae  2 months back

                            YAAAAS JYP NATION REPRESENT! 💕

                          • ケイトきいと
                            ケイトきいと  2 months back

                            Hahaha i knew it

                          • AM & PM
                            AM & PM   2 months back

                            Eliwood Pherae yes, yes you did.. we JYP trash in this house😂

                        • 예쁜_Khin Tzuyu
                          예쁜_Khin Tzuyu  2 months back

                          Itzy! I love them already! Bias Yeji💖💖

                          • Annnas Naseh
                            Annnas Naseh  2 months back

                            🔥🔥🔥ITZY🔥🔥🔥
                            ❤️LIA (CHOI JISU)
                            💜LEE CHAERYEONG
                            ♥️HWANG YEJI
                            💛SHIN YUNA
                            💚SHIN RYUJIN
                            🔥🔥🔥STAN ITZY STAN TALENT🔥🔥🔥

                            • jaga jim
                              jaga jim  2 months back

                              yess this is their debut, so its more like an introduction of who they are (its a good song tho). im really looking forward to their future songs, watch them evolve bcz theyre all talented and have great potential

                              • Classic Dreamer
                                Classic Dreamer  2 months back

                                Anyone like me got the MV as an ad. And I didn't skip it :)))

                                • Esther Mabera
                                  Esther Mabera  2 months back

                                  omg she is wearing a prive

                                  • noahmon100
                                    noahmon100  2 months back

                                    This definitely wasn’t a first time reaction lol

                                    • AM & PM
                                      AM & PM   2 months back

                                      noahmon100 lol if you mean that we were singing some parts was because we literally watched the trailer many many many times and then throughout the reaction we just caught on with the song lol there would be no point in posting a non first reaction but if we did otherwise we would let the viewers know! Thanks for watching! 😋

                                  • Bryan Alex
                                    Bryan Alex  2 months back

                                    Hye girls..straight away Ryujin is my bias🙌 ..stay georgeous girlss😍

                                    • Jewaypih Papa
                                      Jewaypih Papa  2 months back

                                      That Ho! bgm tho.. Taste

                                      • Kanon 音花1228
                                        Kanon 音花1228  2 months back

                                        The one that really stand out for me interns of voice is Lia and Yuna the other really don't match the song

                                        • Eyes On Me
                                          Eyes On Me  2 months back

                                          Queen Pose at the end 👑🔥💕

                                          • Saydi Cariño
                                            Saydi Cariño  2 months back

                                            I LOVE😍👌💚👑🔥😙

                                            • jonessa martinez
                                              jonessa martinez  2 months back

                                              that reaction to chaeryeongs rap part is literally me 😂😂 I even screamed that I almost forgot that it was 11:10pm

                                              • chewy mingyu
                                                chewy mingyu  2 months back

                                                yeahhhhh....... itzy the MONSTER ROOKIE

                                                • Da Monster Reaction
                                                  Da Monster Reaction  2 months back

                                                  Itzy dalla dalla MV was popping from the vocals and choreography stood out like the most transitions were spot on overall it was outstanding

                                                  • ᄋᄉᄋ
                                                    ᄋᄉᄋ  2 months back

                                                    l really like that song but ryujin's part though..........too short I think

                                                    • carlo molinar
                                                      carlo molinar  2 months back

                                                      Theyre really different not the usual kpop genre

                                                    • carlo molinar
                                                      carlo molinar  2 months back

                                                      I waited for your reaction! Omg!! Finally! Haha